Produse livrate din greșeală
Dacă ți s-a livrat alt produs decât cel comandat te rugăm să ne anunți cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de către noi.

 

Procedura de returnare

În cazul în care doreșți să returnezi un produs, te rugăm să urmezi următorii pași:

**Conform politicii noastre puteți să returnați produsele în termen de 5 zile calendaristice de la dată primirii coletului.

  1. Autentifică-te pe site-ul camarapogana.ro cu contul tău de client și completează un formular de contact sau poți folosi formularul de contact.
    2. Este obligatoriu să trimiți produsul nedeteriorat, și o copie a facturii. Toate acestea trebuie împachetate. Conform Legii 249/2015 nu eșți obligat să returnezi produsul în ambalajul original.
  2. După ce ai efectuat aceșți pași te rugăm să expediezi produsul, prin orice metodă de transport doreșți (de ex: Curier Rapid, Poștă Română etc.) la adresa str. Valea Mărtiniei, nr 24, jud ALBA, precizând pe colet „Returnare produs”. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.
  3. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediezi coletul cu plata la destinație, vom deduce costul transportului din suma pe care trebuie să ți-o restituim.
  4. Conform OUG 34/2014 contravaloarea comenzii dvs. va fi restituită în max. 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere. În cazul în care coletul nu este restituit această perioada se poate prelungi. Banii se vor returna prin aceeași metodă de plata că și cea din comandă inițială. Dacă se dorește, metodă de plata poate fi schimbată.

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0743500403 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa contact@camarapogana.ro